شنبه 15 اردیبهشت 1403

سرویس اجتماعی موج برنا- محمدرضا شهاب زاده شنبه شب در آیین جشن انقلاب که در مسجد بازارچه ساحلی شهرستان آستارا با حضور مردم و بازاریان برگزار شد، اظهارداشت: آنچه که سیاست مداران تمام دنیا را متعجب کرد آن بود که یک فرد در کشوری دیگر بنشیند و از آنجا سکان را به دست بگیرد و اینگونه رژیم طاغوت را درهم بشکند، این مهم جز تمسک و یاری خواستن از خداوند حاصل نمی شود.

وی افزود: اینکه انسان همه کار، تلاش، زحمت و فکرش برای رضای خدا باشد و در پی آن وظیفه ای به همه مسلمانان دنیا بویژه مسلمانان ایران واجب شد، که پیرو این رهبر حرکت کنند و این همه زیبایی بیافرینند از جمله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و عزتی که امروز ایران در بین کشورهای دنیا دارد و همه به برکت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و اینکه این ملت دانستند که چگونه باید حرکت کنند.

فرماندار شهرستان آستارا بیان داشت: وقتی مردم ایران دانستند کسی که به عنوان رهبر آنها را هدایت می کند هیچ چیز را برای خودش نمی خواهد و همه چیز را برای رضای خدا و رهایی مردم می خواهد که باید شاکر خداوند متعال باشیم که این نعمت بزرگ را به ما ارزانی داشت و ما باید به خودمان ببالیم که در چنین کشوری با چنین رهبر فرزانه و هوشمند و نظامی مقتدر ادامه حیات می دهیم.

شهاب زاده خاطرنشان کرد: هرگاه به فرمایشات مقام معظم رهبری در تمامی احوالات گوش فرا دهیم و اگر در این مسیر قرار بگیریم و همه منویات ایشان را در تمامی مسیرها ملاک قرار دهیم قطعاً موفقیت از آن ماست.

وی تاکید کرد: وجود چنین رهبران شایسته نعمت های بزرگی است که خداوند متعال به ما عنایت فرموده و ما باید قدر این نعمت ها را بدانیم و همه مسیرهایی که رهبر معظم انقلاب برای ما تدوین کرده است باید عیناً در رفتار و کردارمان لحاظ کنیم و رهرو راستین باشیم و در این مسیر و حتماً نتیجه موفقیت را خواهیم دید.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا بیان داشت: در انتخابات پیش رو افزایش مشارکت سیاسی و اجتماعی و حفظ آرامش عمومی بسیار حائز اهمیت است و نقش احزاب در این مقوله بسیار پررنگ و مهم خواهد بود.

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا اظهارکرد: با همه توان در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی عمل خواهیم کرد و با امید آفرینی در بین مردم شور و شعور حضور پررنگ آنها را خواهیم دید و دشمنان را نا امید خواهیم کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna